Author |
Message |
yeti |
Posted: Sat 12:14, 06 Sep 2008 Post subject: |
|
spam |
|
|
Barto$ |
Posted: Fri 13:13, 30 May 2008 Post subject: |
|
no na 12 to teraz nkt nie gra a przed tem to wszystkie servy na 12 no chyba ze to wizza tob yl albo 11 albo 13 ;d |
|
|
ZZ5 |
Posted: Thu 18:39, 29 May 2008 Post subject: |
|
12 juz uuu stare i nieprawda |
|
|
yeti |
Posted: Thu 18:03, 29 May 2008 Post subject: |
|
lol to jest stare a teraz umiemy |
|
|
Barto$ |
Posted: Thu 17:05, 29 May 2008 Post subject: |
|
lul to respa nei umeicie? |
|
|
Graczek |
Posted: Mon 13:55, 21 Jan 2008 Post subject: |
|
moze potrenujemy to jeszcze dzis?? |
|
|
ZZ5 |
Posted: Mon 11:38, 21 Jan 2008 Post subject: Resp 12 |
|
Jak wiadomo dziś próbowałem wytłumaczyć jak działa respawn 12 ale jak wiadomo mi nie wyszło, ale chciałem wam pokazać jak mniej więcej to wygląda
liczby to końcówki sekund np. 0:12 0:44
Śmierć Granat Odnowienie
....2............9..............4
....4............1..............6
....6............3..............8
....8............5.............10
...10...........7..............2
np.
śmierć: 0:14 odnowiene: 0:26 czyli granat rzucamy o 0:21
0:17 0:28 0:23
Dla jaśności
Jeżeli zabijemy kogoś o np. 0:15, 34:19; 11:31 to wtedy "cofamy się" o 1
czyli 0:15/0:14 , 34:19/34:18 , 11:31/11:30
Dokładnych szczegółów nie pamiętam ale jak sie dowiem wszystkiego dokładnie to bedzie powiedziane |
|
|